کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316443 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جعبه‌ گشایی OnePlus 2 و حس و حال کار با گوشی فوق العاده

گوشی OnePlus 2 دومین محصولی است که استارت‌آپ چینی OnePlus عرضه کرده است. نخستین محصول آنها یک پرچمدار تمام و عیار با قیمتی بسیار فوق‌العاده بود و توانست کاربران خوش‌اقبالی که فرصت تهیه آن را یافتند را به خوبی راضی کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ علی رغم تمامی مزیت های این گوشی، توزیع «دعوتنامه ای» آن و عدم ارائه‌ی گسترده در بازار، موجب شد تا بسیاری نتوانند تجربه‌ی کار با آن را از نزدیک لمس کنند. حالا دومین گوشی این شرکت از راه رسیده و می خواهیم با شما آن را جعبه‌گشایی کنیم.

مهندسان شرکت OnePlus در تازه‌ترین گوشی هوشمند خود، قابلیت‌های بیشتری از یک گوشی پرچمدار را لحاظ کرده‌اند به طوری که می توان OnePlus 2 را یک «پرچمدار کٌش» درست و حسابی نامید. این گوشی که برچسب قیمت کمتر از 400 دلار خورده از خصوصیات فنی زیر برخوردار است: پرازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 810، چهار گیگا‌بایت حافظه‌ی موقت از نوع LPDDR4 و صفحه‌نمایش Full HD با وضوح 1080p از نوع LTPS LCD که دارای لایه‌ی محافظ Gorilla Glass 4 است.

OnePlus 2 - hero

در خارج از جعبه‌ی این گوشی چیزی که خیلی به چشم می آید، شارژر USB C با آن رنگ قرمز و سفید و کابل دیتایش است. وجود این شارژر بدین معنی است که می‌توانید فارغ از جهت درست اتصال کابل، آن را به پایین گوشی متصل نمایید. صفحه‌نمایش این گوشی با تراکم 401 پیکسل بر اینچ، به خوبی روشن است و تصاویر را به وضوح نمایش می‌دهد. باید کارایی نمایشگر گوشی را در زیر نور مستقیم آفتاب ببینیم و اینکه در این حالت چقدر از باتری مصرف می شود.

OnePlus 2 - removal

احساس کار با OnePlus 2 به خصوص با آن حاشیه‌ی فلزی دور گوشی بسیار فوق‌العاده و دوست‌داشتنی است. نگهداشتن و لمس این گوشی خصوصا با پوشش مات پشتش بسیار جذاب است. پوشش پشتی قابل جداسازی است و در زیر آن شکاف مخصوص دو سیم کارت قابل مشاهده است. خیلی خلاصه این گوشی با قیمت بسیار خوبی که دارد یکی از گزینه‌های قابل احترام این روزها است. به زودی بررسی کامل‌تری از OnePlus 2 را منتشر خواهیم کرد، تا آن روز با زومیت همچنان همراه باشید.

drawer 1024x484

اگر از محصولات OnePlus استفاده کرده اید، از تجربیات ارزنده‌ی خود برای‌مان بنویسید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27775 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/24 تعداد مشاهده: 1929
سافت گذر